خدمات

رسانه های همکار 

آژانس تبلیغات ادبیز با برترین سایت ها و خبرگزاری های معتبر فارسی و بین المللی همکاری دارد و تبلیغات شما را در کوتاه ترین زمان به صورت ویژه در رسانه های مرتبط بازار هدف و مخاطبین علاقه مند به محصولات و خدمات شما منتشر خواهد شد تا شاهد بیشترین بازخورد و نرخ تبدیل کاربر به مشتری باشید. کمپین تبلیغاتی شما در برترین رسانه های فارسی و شبکه های اجتماعی محبوب منتشر خواهد شد و در معرض دید همگان قرار خواهد گرفت.

 

برخی از رسانه های همکار

عنوانآدرس
دیجی کالا مگmag.digikala.com
نمناکnamnak.com
بیتوتهbeytoote.com
خبر آنلاینkhabaronline.ir
آپاراتaparat.com
الفalef.ir
نیک صالحیniksalehi.com
باشگاه خبرنگارانyjc.ir
سیمرغseemorgh.com
آفتابaftab.ir
برترین هاbartarinha.ir
مشرق نیوزmashreghnews.com
ورزش 3varzesh3.com
زومیتzoomit.ir
ایسناisna.ir
آکا ایرانakairan.com
پارسینهparsine.com
افکار نیوزafkarnews.ir
پارس نیوزparsnews.com
زوم جیzoomg.ir
کجاروkojaro.com
گجت نیوزgadgetnews.ir
آسمونیasemooni.com
همگردیhamgardi.com
طرفداریtarafdari.com
الو دکترalodoctor.ir
دکتر سلامhidoctor.ir
تبیانtebyan.net
کلیکclick.ir
نی نی بانniniban.com
ایران جیبiranjib.ir
نی نی سایتninisite.com
پرشین ویpersianv.com
تابناکtabnak.ir
انتخابentekhab.ir
آی تی رسانitresan.com
چی بپوشمchibepoosham.com
چیدانهchidaneh.com
دنده 6dande6.com
فرادیدfaradeed.ir
داناdana.ir
دو نفره2nafare.com
زوم تکzoomtech.ir
رکناrokna.ir
جام نیوزjamnews.ir
همیار وردپرسhamyarwp.com
اقتصاد آنلاینeghtesadonline.ir
جعبهjabeh.com
دیجیاتوdigiato.com

 

برندینگ آنلاین

برندینگ (برند سازی) آنلاین به تمامی روش هایی کفته می شود که برند شما را در معرض توجه و نمایش از طریق تبلیغات و بازاریابی آنلاین قرار می دهد. برندینگ فرآیندی است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد، بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد. برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک محصول یا خدمت است، برندینگ مسیری است که به واسطه آن مشتریان، محصولات و خدمات یک شرکت را درک و تجربه می کنند.

تحلیل و بررسی (آنالیز)

آنالیز و بررسی وضعیت فعلی و رقباء یکی از مهمترین عوامل جهت طراحی و اجراء کمپین اثربخش می باشد. با ورود به عصر دیجیتال، ابزارهای تحلیلگر قدرتمندی ایجاد شده‌اند که به کمک آنها می‌توانید وضعیت دیجیتال برند خود را به دقت زیر نظر داشته باشید و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهید. این ابزارها حجم زیادی از اطلاعات دربارۀ کاربران را در اختیار شما قرار خواهند داد که با بررسی درست آنها می‌توانید بهترین راهکارها را برای موفقیت بیشتر تجارت خود مشخص کنید.

 

ایده پردازی (اتاق فکر)

با افزایش و تنوع نيازهای بشر، پيچيدگی پاسخ به آنها و با بالا رفتن رقابت بین کسب وکارها، پيچيدگي روابط موجود بیشتر شده است. از طرفی سرعت تغييرات محيطی و پويايی ساختارها در همه عرصه ها، نياز به اتخاذ تصميم هاي صحيح و آفرينندگی را دو چندان کرده است. باید اعتراف کرد که يکی از روش های حل مسأله در حوزه مديريت، آفرينندگی است. در اين راستا آژانس تبلیغات ادبیز، يکی از ابزارهای توسعه خلاقيت و ايجاد افکار نو را که سبب رهايی از عادت بدِ عملِ پيش از تفکر يا تفکر پس از عمل می شود و فرصتی برای خلاقیت پدید می آورد را تدارک دیده است. در جهان تبلیغات ، ارزش یک ایده ی بزرگ و تاثیرگذار ، گاه به قیمت موفقیت یک برند در عمر کاری اش می باشد . اتاق فکر آژانس تبلیغات ادبیز با آگاهی از این موضوع مهم و تلاش برای تحقق آن ، آماده ارائه خدمات خلق ایده های بزرگ، خلق کانسپت، خلق شعار می باشد.

 

استراتژی محتوا

استراتژی محتوا به برنامه ریزی برای تولید، تحویل و مدیریت محتوای مفید و کاربردی می باشد. استراتژی محتوا قرار است محتوای مناسب و مفید و کاربردی متناسب با «یک تجربه خاص» را تولید و گردآوری کرده و آنها را تحویل مخاطب داده و مدیریت کند. استراتژی محتوا، تعریفی کاملاً متفاوت از روش سنتی بازاریابی است که در آن، با ایجاد و مدیریت منابع مناسب، جریانی پیوسته از محتوا همسو با نیازهای خریدار در کلیه مراحل خرید، به او ارائه می‌شود. مدیریت محتوا، یک مدل ذهنی، فرهنگ و رهیافت است که بر اساس آن، تلاش می‌شود اطلاعاتی که مشتری نیاز دارد در همه‌ی محل‌هایی که او به دنبال آنها می‌گردد و در کلیه‌ی مراحل خرید، در اختیار او قرار گیرد. این شیوه، یک نوع نگرش استراتژیک برای مدیریت محتوا به عنوان یک دارایی است و بر اساس آن، مدیریت به شیوه‌ای اعمال می‌شود که نرخ بازگشت سرمایه آن به صورت عددی، قابل سنجش باشد.

 

بازاریابی عصبی

در بازاریابی عصبی باتوجه به اینکه فرآیندهای تصمیم گیری به هنگام خرید و انتخاب یک کالا یا خدمت توسط مشتریان تا حدود بسیار زیادی به صورت هیجانی و در ضمیر ناخودآگاه ذهن افراد اتفاق می افتد لزوم بازاریابی عصبی که شامل درک بهتر عملکرد مغز جهت بهبود عملیات بازاریابی و فروش است بیش از پیش احساس می گردد.

 

بازاریابی ویروسی

بازاريابي ويروسي هر استراتژي است که افراد را به انتقال پيام بازاريابي به ديگران تشويق می‌کند و ايجادکننده امکان رشد ترويجي در نمايش و نفوذ پيام است. شبکه‌هاي اجتماعي کاملاً به سمت وب حرکت کرده‌اند. اکنون بخش بزرگي از دوستان و اعضاي خانواده هر شخص روي خط است يا به زودي به آن متصل مي‌شود. تماس شخصي بر روي وب تقريباً به صورت رايگان است. هر شخص مي تواند در عرض کمتر از يک روز با صد نفر ارتباط برقرار کند و هر کدام از اين صد نفر نيز به نوبه خود مي‌توانند با بيش از صد نفر ديگر ارتباط برقرار سازند. در واقع هرم ارتباطي مي‌تواند در مدت يک روز ساخته شود، تاثير شبکه نقش مهمي را ايفا می‌کند. همان طور که افراد بيشتري ثبت‌نام مي‌کنند، آنها مي‌توانند با گروه بزرگتري ارتباط برقرار کنند و به زودي تعداد کل به صورت تصاعدي افزايش مي‌يابد.

 

افزایش نرخ تبدیل

بهینه سازی و افزایش نرخ تبدیل یکی از مهمترین شاخص های موفقیت می باشد. افزایش نرخ تبدیل می تواند باعث افزایش فروش و استفاده از خدمات و سرویس ها شود. نرخ تبدیل ترجمه فارسی عبارت Conversion Rate است. نرخ بازگشت سرمایه یا ROI به شما کمک می کند تا سود حاصل از فعالیت های تبلیغات و بازاریابی را اندازه گیری نمایید.

 

افزایش ترافیک هدفمند

افزایش ترافیک (بازدید) هدفمند، یکی از مهمترین عوامل افزایش محبوبیت برند که در نتیجه منجر به افزایش فروش و استفاده از سرویس ها و خدمات خواهد شد می باشد. همچنین با ارسال بازدیدکنندگان واقعی از کشور ایران به صفحات فرود هدفگذاری شده می توانید شاهد افزایش نرخ تبدیل و همچنین کاهش رتبه الکسا کشور ایران باشید.

 

طراحی صفحه فرود

در علم تبلیغات، به هر صفحه‌ای که کاربر وارد آن می‌شود یا اصطلاحا بر آن فرود می‌آید، صفحه فرود Landing Page می‌گویند. در حقیقت پس از اینکه مخاطب از طریق تبلیغات و … وارد وب سایت شما شود صفحه فرود هدفگذاری شده را مشاهده خواهد کرد که به افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری و برندینگ کمک شایانی خواهد کرد.

 

چهره ها و اینفلوئنسر

چهره ها و اینفلوئنسر ها در رشد کسب و کار شما نقش بسیار مهمی دارند و همکاری با این اشخاص برند شما را در مدت کوتاهی شناخته شده و محبوب خواهد کرد. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی و وبلاگ ها فعال هستند و میتوانند تبلیغاتی که نمیتواند بصورت دهان به دهان در فضای مجازی به گردش در آید را بشکلی متمرکز انجام دهند و بعنوان حامی یک برند تبلیغ کنند. در واقع اینها اشخاص سومی هستند که از برند حمایت میکنند و از این طریق طرفداران خود را به سمت آن برند سوق میدهند، چرا که آنها از جنس خود مردم هستند و با تعاملی که با مخاطبان خود برقرار میکنند میتوانند تأثیر گذاری بالایی بر انتخاب آنها داشته باشند. در تعریفی کوتاه میتوان گفت اینفلوئنسر مارکتینگ، استفاده از افراد تأثیر گذار برای بازاریابی محصول و خدمات مورد نظر می باشد.

 

تولید محتوا متنی

تولید محتوای متنی بیشترین ارزش را برای شما در پی خواهد داشت. محتوای متنی مفید و کاربردی که بازدیدکنندگان را جذب نماید علاوه بر افزایش محبوبیت برند شاهد افزایش رتبه سایت در موتور های جستجو از قبیل گوگل نیز خواهید بود. تولید محتوای متنی در آژانس تبلیغات ادبیز توسط تیم مجرب و با تجربه با رعایت اصول و قوانین سئو و تحقیق کلمات کلیدی انجام خواهد شد و با توجه به اهداف شما استراتژی مناسب با بیشترین بازخورد جهت تولید محتوای متنی تدوین و اجرا خواهد شد.

 

تولید محتوا گرافیکی

تولید محتوای تصویری (گرافیکی) برای مقالات و شبکه های اجتماعی با بالاترین کیفیت و استفاده از عناصر گرافیکی و کاراکتر ها در آژانس تبلیغات ادبیز توسط تیم مجرب و با تجربه طراحی خواهد شد. تصاویر گرافیکی پس ایده پردازی به صورت مفهومی و خلاقانه خواهد بود. همچنین می توانید با تولید اینفوگرافیک های مفید و کاربردی مخاطبین و بازدیدکنندگان را درگیر و به برند خود علاقه مند نمایید.

 

تولید محتوا ویدئویی

با ظهور رسانه هایی مانند یوتیوب، آپارات میزان علاقه مندی کاربران اینترنت به مشاهده ویدئو افزایش چشمگیری نسبت به سال های گذشته داشته است. برای اینکه بتوانید رهبر بازار کسب و کار خودتان شوید باید بروز شدن تکنولوژی های جدید، می بایست خودتان و نحوه بازاریابی تان را نیز تغییر دهید. تیم تولید محتوای ویدئویی آژانس تبلیغات ادبیز ، انواع ویدئو های معرفی برند، محصولات و خدمات را با رویکردی متفاوت و با همکاری برترین کارگردانان تولید خواهد نمود.

 

تولید محتوا صوتی

محتوا صوتی (پادکست) این روز ها به بسیار محبوب و با اهمیت شده است و تولید محتوای صوتی نیز نسبت به گذشته تغییر کرده است و استاندارد، سناریو، فرم و تکنیک خاص خود را دارد. وب مسترها و مدیران وب سایت ها پادکست های آموزشی، سرگرمی و اطلاع رسانی و.. تولید می کنند و کاربران مشتاقانه دانلود می کنند. آژانس تبلیغات ادبیز با همکاری برترین گویندگان کشور پادکست های با کیفیت و جذاب تولید و در رسانه های مربوطه به اشتراک خواهد گذاشت.

 

بلاگ مارکتینگ

محتوای تبلیغاتی و بازاریابی شما را در صد ها وبلاگ داخلی و خارجی به اشتراک خواهیم تا پست تبلیغاتی شما در معرض دید همگان قرارگیرد و با استفاده از تکنیک های سئو و بهینه سازی باعث رشد ترافیک و رتبه سایت در موتور جستجوی گوگل خواهد شد.

 

ویدئو مارکتینگ

ویدئو مارکتینگ یکی از مهمترین گام ها در بازاریابی و تبلیغات ماثر می باشد. آژانس تبلیغات ادبیز پس از تولید ویدئو های جذاب و متفاوت آنها را در برترین رسانه های فارسی و شبکه های اجتماعی به اشتراک خواهد گذاشت تا ویدئو شما توسط میلیون ها ایرانی مشاهده و به اشتراک گذاشته شود. ویدئو شما با استفاده از جدیدترین تکنیک ها و شتاب دهنده ها در سطح اینترنت پخش خواهد شد تا در معرض دید همگان قرار گیرد.

 

شبکه های اجتماعی

قصد دارید کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام خود را محبوب کنید ؟ آژانس تبلیغات ادبیز با تولید محتوای جذاب و کاربر پسند صفحات شما را در شبکه های اجتماعی محبوب و رشد خواهد داد و همچنین با تبلیغات گسترده در برترین رسانه های فارسی مخاطبین بازار هدف را جذب و با محصولات ، خدمات و برند شما آشنا خواهد کرد.

 

مشاوره رایگان  3399 2842 – 021